Webinarer om fremtiden

Fremforsk holder løbende webinarer om aktuelle og relevante emner. Webinarer er digitale foredrag. Der er også tale om emner, vi har et rigtigt godt kendskab til, og vi løbende oplever giver værdi for de virksomheder og organisationer, der benytter sig af vores viden.


Fremtidsforskning drejer sig om at analysere det, der er på vej, Det skal ske med udgangspunkt i nutiden og fortiden, samt i et bredt og grundigt kendskab til, hvordan det nye slår igennem. der er altid mange tendenser, som ikke bliver til det helt store. Vi bidrager med mere en 25 års erfaring om, hvad der faktisk får betydning i fremtiden, og hvad der er mere som en døgnflue.


Fremtidsforskning formidles på mange måder og webinarer giver os muligheden for dialog med deltagerne om tendenser, trends og megatrends. Dialogen giver gensidigt udbytte, og vi bygger også videre på denne. 



Webinar-formen har vi gode erfaringer med og gode tilbagemeldinger fra kunderne på. Vi anvender en platform, der hedder WebinarJam. Den har en række fordele frem for Teams og Zoom. Vi vil gerne give det optimale til vores deltagere, og platformen er driftsikker, moderne og med mange gode muligheder. Du behøver ikke downloade software for at deltage, blot tilmelde dig.


Vi udbyder webinarer, som man kan tilmelde sig og enten deltage i, når de afholdes eller vælge at få en afspilning bagefter. Så kan man selv bestemme tid og sted.


Vores præsentationer om fremtiden fra webinarer kan altid downloades, så dokumentation om fremtiden kan anvendes fremover. Vi vil gerne bedrive fremtidsforskning på et dokumenteret grundlag. Vi kan også levere en video af webinaret til internt brug i organisationen eller virksomheden


Den nye strategiske virkelighed
Af coronakrisen og Jesper Bo Jensen / 30. jun 2020 kl. 11:00

Den nye strategiske virkelighed

Hvordan ser den strategiske virkelighed ud efter corona og her i begyndelse af en global nedtur? Hvor står vi – og hvorfor kommer den gamle verden ikke tilbage? Vi går aldrig baglæns i historien og hver ny epidemi har ændret på samfund og virksomheder. Derfor taler man om en ny normalitet. Verden er forandret og dele af globalisering vil blive rullet tilbage. Den grønne dagsorden og klimaindsatsen er kommet meget stærkt tilbage i Europa som en del af vækstinitiativerne.


Verden efter corona – den nye verden på vej frem bliver en verden med en stærkere regionalisering og med regionale prioriteter også i virksomhederne. Det globale er dog ikke væk, men blot anderledes i de kommende år. Politisk er vi på vej ind i en periode med endnu større konflikter mellem supermagterne.


Det skal træffes strategiske valg i virksomheder og organisationer i løbet af efteråret 2020, og det gælder om ændre på de rigtige områder. Kriser giver nye muligheder for dem, der klarer sig godt igennem dem. De virksomheder, der står stille, er ofte taberne. Kunderne har ændret sig – både på B to C og B to B markedet. Produktionsmæssigt bliver reshoring og robotisering endnu vigtigere for mange, og teknologi kommer


Hvordan ser de strategiske valg ud – beslutningsmatrix, indhold og muligheder


TID: Mandag den 17. august kl. 9:00 - 10:30


Pris for deltagelse kr. 300


(Du kan også tilmelde dig og i stedet få en afspilning af webinaret incl spørgemulighed på det tidspunkt, der passer dig)


Tilmeld her
Tilbage fra ferie og coronakrise - Webinar
Af Jesper Bo Jensen / 9. jun 2020 kl. 09:30

Tilbage efter ferie og coronakrise: Hvad byder fremtiden på?

Efter ferien og den lange coronakrise igennem hele foråret og dele af sommeren står vi overfor en forandret verden. 

De store forandringer på vej er både internationalt, økonomisk, i DK som udland, nye vaner hos forbrugerne efter krisen, en boligmarkedet med nye tendenser, en anden virkelighed for virksomhederne og medarbejderne.


De store internationale konflikter er skærpet af krisen og vredensøkonomien er virkeligt ramt, men i Danmark går det tilsyneladende bedre end forventet. Forbrugerne er blevet endnu mere digitale end før krisen, og det får stor effekt på detailhandelen i den kommende tid - men er der ikke en mulighed for at få dem tilbage i butikkerne?


Boligmarkedet tendenser inden krisen forstærkes, men der er ikke tegn på store prisfald eller manglende omsætning af huse, sommerhuse og ejerlejligheder - på visse områder snarere tværtimod. Udflytningen til det grønne opland bliver også accelereret.


Virksomheder må ændre deres logistik og forsyningkæder pga. corona-følsomhed, strategierne skal lægges om, og på medarbejdersiden ser det ud til, at manglen på arbejdskraft allerede er på vej tilbage i løbet af efteråret og vinteren.


Hør om alt dette i webinaret og bliv klar til et efterår, hvor den nye normaltilsted indfinder sig.


TID: Torsdag den 13. august kl. 14 - 15:30


Pris for deltagelse kr. 300


(Du kan også tilmelde dig og i stedet få en afspilning af webinaret incl spørgemulighed på det tidspunkt, der passer dig)   



Tilmeld her

Handelsbetingelser, webinarer

www.fremforsk.dk ejes og opdateres af Fremforsk ApS, herefter Fremforsk.


Fremforsk, Center for fremtidsforskning

Saralyst Allé 53, DK-8270 Højbjerg

E: info@fremforsk.dk

T: +45 86114744

CVR: 26687454


På www.fremforsk.dk kan du tilmelde dig forskellige skræddersyede events (webinarer) og videresendes i den sammenhæng til en betalings-gateway, hvor du kan betale for din tilmelding med kreditkort (onlinebetaling). Fremforsk opkræver ikke betalingskortgebyr for onlinebetalinger ud over eventuelle gebyrer i betalings-gateway.


Dankort logo VISA logo Mastercard logo


www.fremforsk.dk benytter Bambora til håndtering af alle onlinebetalinger, og du kan benytte VISA, Dankort og Mastercard. Alle priser er inklusiv moms.


Når vi har modtaget din tilmelding, modtager du en bekræftelse på den e-mailadresse, du har oplyst ved bestillingen. E-mailen indeholder bl.a. ordredatoen og et ordrenummer, som du kan bruge som reference over for Fremforsk. Du modtager også link til det købte webinar.


Beløbet trækkes straks på dit kreditkort, og din e-mail med bekræftelsen indeholder også kvittering for betalingen med et transaktionsnummer.


Overdragelse af billet


Det er muligt for tilmeldte deltagere at overdrage eventbilletter til en kollega, når den tilmeldte deltager selv er forhindret i at møde op. Overdragelse skal ske skriftligt via mail til info@fremforsk.dk senest tre arbejdsdage inden webinaret afholdes. Det er ikke muligt at overdrage betalingsansvaret.

Afmeldingspolitik og No-Show-Fee (gebyr) ved webinarer


Alle tilmeldinger kan afmeldes uden omkostninger, når det sker tre arbejdsdage før webinarets afholdelse.


Ved afmelding mindre end tre arbejdsdage før webinarets afholdelse er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret, og der sker ingen refusion af allerede gennemførte betalinger.


Afmelding skal ske skriftligt via mail til info@fremforsk.dk senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.


Sikkerhedsforhold


Fremforsks betalingsprocedurer er vurderet og godkendt til at kunne håndtere og modtage betalingskort. På hjemmesiden anvendes SSL-kryptering af de data, der sendes over nettet. Transaktionerne håndteres via Bambora betalingssystem. Fremforsk gemmer ikke dine kort- og kontooplysninger.


Fortrolighedspolitik


Fremforsk forstår og respekterer vigtigheden af kundens privatliv på internettet. Derfor afslører vi heller ikke information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.


Fremforsk sælger ikke kunders informationer som f.eks. navn, adresse, e-mailadresse og kreditkortoplysninger eller personlig data til tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.


Spørgsmål og kontakt


Ovenstående handelsbetingelser kan til en hver tid findes på www.fremforsk.dk/foredrag/webinarer/

Har du spørgsmål vedr. tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte os på info@fremforsk.dk


Når du besøger www.fremforsk.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies på www.fremforsk.dk her

x